Thursday, March 6, 2014

Positifkan minda

Assalamualaikum...

Time ni 12.03am / 06-03-2014 ak mmg x rasa nk tdo lg..apatah lg mggu lps aku bru je kne mggu noon..mklom  je aaa klo da noon mmg x kn tdo awl nyer...paling2 pn 1-2am bru tdo...tp klo noon xpe lg cz mmg sah2 akan bgn kol 9-10am...mslhnya esok aku morning kotttt...nk kena bgn kol 6.30 am...solat subuh terus siap2 nk g opis..haihh...pi lantak laa mata panda ke mata rimau ke...ak da x kesah kn mata ni...yg aku kesahkan kepala aku n badan aku..nk guna lama kot (ayat2 org tua)...pndai2 laa jaga...

Mmg ak kalut sket ble da kne masuk dept baru nih...dan aku awal2 lg da notice yg schedule dept ni huru hara..hahaha tp ak x heran sbb at least masih ada ramai staff yg leh cover ble sorg dua yg xde...x de aa mcm dept lama...ok..mls nk komen lbh2..

so...ak pn mula2 je tacing kena tf..lme2 da ok...try to be +ve...ble da stress, ak x leh nk shopping, jln2....ak stress, aku solat..+ aku g MPH..g beli buku ni..& pkwe ak cukup phm klo ak masuk MPH..klo x beli buku masakan, buku citer (oopss jgn kata ak bdk2 okehhh) dan klo da blur sgt, ak grab buku motivate..hahaa..and last, ak grab buku ni..selak2 mcm ok..mcm best..mcm sng nk phm! ye! yg 2 sgt2 penting..ko klo beli buku tp x phm..wt pe kn? lg2 buku englishhh nakk oiiii....

>> aku grab buku: HOW TO MANAGE YOUR LIFE including life management tips from Oprah winfrey & Michelelle Obama <<

nti ak citer knp aku pick buku nih :)
sbb...ak da ngntok...nympah tol

No comments: